ضد مسی
  » رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !

  » آنتی مسی
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 616826
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریـــــــــــس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، رئال مادرید بهترین بازی پیش فصلش را در مقابل سرسخت ترین رقیبش در استادیوم بزرگ یانکی ها انجام داد .
شاید اولین بار در تاریخ میلان باشد که آنها پس از یک فصل فاجعه بار نه تنها به تقویت خود نمی پردازند ، بلکه آن قدر بینوا شده اند که 10 میلیون هم پول ندارند خرج کاکا کنند و تازه این که بهترین بازیکنانشان را هم خود خواسته از دست می دهند !
اگر گلی باشد که شباهت میان بیسبال و فوتبال را تعیین کند ، آن گلی است که دی ماریا دیشب در استادیوم یانکی ها به ثمر رساند . گلی که در معبد بیسبال جهان به ثمر رسید . این بار ، "پرتاب کننده " آبیاتی بود که روی ارسال اوزیل ، توپ را به خوبی روی پای بازیکن آرژانتینی انداخت تا ال فیدئو به زیبایی گلزنی کند . یک ضربه روپای با کلاس ، دقیق و زیبا در ابعادی دقیق . یک کار هنری که کل جهان را تحت تاثیر قرار می دهد . ضربه دی ماریا ، هواداران آمریکایی که با دیدگاهی متفاوت به فوتبال می نگرند را به وجد آورد تا با دو گل دیگر کریستیانو در نیمه دوم ، حریف را محو کنند . ستاره پرتغالی نمی خواست فرصت درخشش در یکی از شهرهای محبوبش را از دست بدهد . کاپیتان آمریکا نمی توانست سه بازی پیاپی را بدون گلزنی در پیش فصل سپری کند . راموس گل چهارم را با یک ضربه سر از روی کرنر به ثمر رساند و کایخون در محوطه جریمه پنجمی را زد . رئال مادرید کامل ترین بازی پیش فصلش را داشت .
اما دی ماریا فقط " ضربه زن " نبود بلکه مثل یک گلولوه می دوید . نه تنها برای "بیس " ها ، بلکه به دنبال حریفانی که به دنبال توپ بودند . او اولین کسی بود که خود را به توپ ها می رساند . شماره 22 رئال مادرید از همه نظر یکی از بهترین بازیهایش در رئال مادرید را انجام داد تا نشان دهد که پس از غیبت مقابل سانتوس لاگونا آماده تر از همیشه است . آسربی ، مدافع میلان با او کابوس را تجربه کرد . رئال مادرید در ابتدا از چهار ضلعی قدرت خود در فاز هجومی استفاده می کرد : بنزما ، اوزیل ، رونالدو و دی ماریا . با همکاری این بازیکنان ، رئال مادرید اوپرای چشم نواز فوتبال را به نمایش گذاشته بود . باید به این ساختار هجومی ، زوج لاس - خدیرا را اضافه کرد که در میان ویالونیست ها تبدیل به دی جی های موزیک الکترونیک شده بودند .
رئال مادرید در نیمه دوم با حرکات فوق العاده دی ماریا هماهنگ می کرد . هر چند که روی همکاری مثلث نوچرینو ، کاسانو و روبینیو ، بازیکن برزیلی توانست گلزنی کند و به بلندگوی استادیوم یانکی ها بگوید که " هنوز هم بازیکن بسیار خوبی " است . او رویای حضور در رئال را داشت اما در انگلیس کاملا محو شد . دیشب در نیویورک توانست که کمی خودش را ثابت کند .
دی ماریا پس از گل تساوی تقریبا بار تیمش را روی دوش داشت و در دقیقه 36 ضد حمله ای را طراحی کرد که نزدیک بود کریستیانو آن را به گل مبدل کند . دقایقی بعد باز هم بازیکن آرژانتینی یک شوت فوق العاده را روانه دروازه حریف کرد که آبیاتی آن را عالی مهار کرد .
در نیمه دوم ، نسبت به ترکیب اولیه رئالم ادرید دو تغییر داشت . آربلوا ، راموس ، ژابی و هیگوائین جای ناچو ، واران ، خدیرا و بنزما را داشتند . کریم و خدیرا دو بازیکنی بودند که در این پیش فصل معمولا با ال پیپیتا و لاس عوض شدند . کریستیانو روی پاس لاس ، یک گل عالی دیگر را زد تا نماد رئال مادرید مورینیو باشد . دی ماریا نمی خواست زمین را بدون گل دومش ترک کند . در دقیقه 55 ، حرکت فوق العاده اوزیل به بازیکن آرژآنتینی رسید که توپ به تیر خورد . اما خط حمله رئال سیر نمی شد و کریستیاو نماد تیم بود . در دقیقه 60 ، کاکا با تشویق هواداران به زمین آمد و پاس گل سوم را به کریستیانو داد . موراتا در دقیقه 79 به زمین آمد ، درست در زمان حضورش در زمین می توانست دومین گل پیش فصلش را بزند اما نشد . سرجیو راموس روی کرنر کاکا گا چهارم را زد و کایخون در نهایت روی پاس کاکا سومی را زد تا بازیکن برزیلی با سه پاس گل شبی رویایی داشته باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
ســــــــــــــــــــــلام
رئال
کریستیانو :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم "
رئال -منچستر
برد با گل زیبای کریس رونالدو
پایان نیمه اول
خاطره دو اخراج رونالدو در مقابل سیتی
به افتخار شانسلونا
آقای خاص
مربی گرانادا :" باخت به رئال عادی است "
واکنش بزرگان و بازیکنان برتر فوتبال در مورد انتخاب نشدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یوفا :
حضور کریستیانو در مراسم تجلیل از کاشفش
**ایکر کاسیاس**
*رونالدو*
په په مقابل بارسا فقط دو خطا کرد و روحیه تیم را افزایش داد
به احترام کریس سکوت و رعایت کنید
"نرم شدن اخلاق مورینیو "
جلوگیری از 3-0 شدن نتیجه توسط داور
رونالدو :" این جام به ما اعتماد به نفس داد "
جکـــــــــــــــــــــــــ سالــــــــــــــــــ
امشب کریستیانو باید به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شود
قهرمانی رئــــــــــــــــــــــــــــال
ده نکته از بازی نیوکمپ
فقط به خاطر په په
الکلاسیکو و بازگشت دوئل مسی - کریستیانو
کریستیانو روی جلد PES 2013
کریستیانو به دنبال گلزنی در نیوکمپ برای چهارمین بازی پیاپی
تصاویر : پودر شدن روسونری ها
رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !
بازی دوستانه رئال
دیدار کریستیانو با یک کودک سرطانی
کریستیانو جایزه " گل 50" به عنوان بهترین بازیکن سال را دریافت کرد
رئال مادرید - بنفیکا
تصاویر رونالدو
کارلوس گونزالس (بازیکن بیسبال) :" عاشق رئال و کریستیانو هستم "
رسیدن کریستیانو در توئیتر به 12 میلیون
کاسیاس
"برنابئو تا ابد برنابئو می ماند "
کریستیانو در صدد ادامه روند صعودی
نقش مودریچ در تسریع راه انتقالش به رئال